Засновниця Центру естетичної косметології «LA VITA», лікар-косметолог, амбасадорка бренду «TEOXANE UKRAINE».
Beauty-експертка, рівень професіоналізму якої вражає навіть найвибагливіших клієнтів; витончена бізнес-леді, котра надихає силою рішень, цілеспрямованістю та відданістю своїй справі.
Вікторіє, сьогодні Ви допомагаєте українкам залишатися найкрасивішими у світі жінками. Як народилася ідея відкрити власний Центр естетичної косметології?
Спершу моя ідея полягала в тому, щоб відкрити багатопрофільний заклад з наданням найсучасніших апаратних, ін'єкційних та доглядових косметологічних процедур виключно на професійному рівні. Можна сказати, що на той час у нашому місті я була «піонером» справи. Це сьогодні в даному сегменті є досить сильні фахівці, якісна конкуренція, а тоді багато хто працював без освіти, «в тіні», напрямок апаратної косметології зовсім не був розвиненим. Як медик, я вже тоді розуміла, що будь-яка косметологічна процедура – це питання здоров'я клієнта. А отже, всі процедури мають бути проведені професійно, грамотно, з урахуванням усіх санітарних, гігієнічних норм та медичних протоколів.
Саме тому заснований мною Центр естетичної косметології «La Vita» з перших днів роботи відповідав і продовжує відповідати усім необхідним вимогам. Цього року центру виповниться дев’ять років. Нині це місце є територією здоров'я та досконалості, яке наповнено успішним досвідом та величезною концентрацією краси; місце, де працюють професіонали високого рівня, використовуючи обладнання новітніх технологій і найкращі ліцензійні препарати. Це культова локація для всього нашого міста та регіону, де професіоналізм, порядність та любов до пацієнтів - завжди на першому місці.
Особисто для мене «La Vita» – як друга дитина. Навіть назва центру безпосередньо пов'язана з ім'ям моєї доньки Віталіни. Я щаслива, що мій 14-річний досвід роботи в косметології дозволяє втілювати у життя всі професійні цілі.
Ви з родини вчителів. Чи легко було обрати зовсім інший напрямок професійної реалізації?
Так, я з великої династії педагогів, і єдина з усієї родини, хто обрав сферу медицини. На моїй батьківщині всі знають сім'ю Бондарів — Якова Сергійовича та Олену Семенівну. Вони — взірець сімейних цінностей, відданості своїй професії та любові до людей. Мама — вчителька біології, «Вчитель року», все життя присвятила улюбленій справі. Тато — інженер за першою освітою та педагог за другою. Тому тема педагогіки, вчителювання завжди була головною в обговоренні майбутньої професії для мене. Зрозуміло, що обрати зовсім інший напрямок діяльності було не легко, але я завжди твердо була впевнена в тому, що медицина — це моє покликання. Інакше — ніяк. Я з дитинства хотіла бути лікарем, хоч ще не було прагнення до певної спеціалізації, — я просто хотіла допомагати людям бути здоровими та щасливими. Сьогодні в мене найкраща у світі робота – робити жінок красивими.
Наша сімейна медична гілка росте: моя донька захоплена цією професією, вона майбутній лікар та мій наступник. Тож професійна династія отримала другий напрямок. Та незмінним залишається єдине: моя сім'я — це моя найсильніша опора. Мої батьки, які завжди підтримують мене, мій чоловік, який усі ці роки — моя підтримка та права рука. Кожне моє досягнення - це їхня непохитна віра в мене.
Як Вам вдається поєднувати таку жіночну витонченість та сильне лідерство у бізнесі? Якими рисами має володіти бізнес-леді для того, щоб знаходити баланс?
Інтелігентність, делікатність, витонченість — риси, які батьки прищепили мені змалечку, і саме це дуже вплинуло на мій естетичний смак у роботі косметолога, я безмежно вдячна батькам за це. У школі я була досить скромною, інтелігентною і, можна сказати, сором'язливою дитиною. Вчилася на відмінно, багато читала, писала вірші. Романтична натура, так би мовити.
Але ви маєте рацію, управління бізнесом дуже часто вимагає прояву досить жорстких рис характеру. Тож, я загартовувала свій характер: навчилася говорити «ні», відстоювати свою думку. Власник будь-якого бізнесу — це людина, яка несе повну відповідальність за команду, прийняті рішення, фінанси, ризики. Коли стоять такі завдання, ніби «вмикаються» інші риси, вступають у дію опції управлінця. Щодо балансу, зараз це відбувається дуже гармонійно: є час створювати витончену красу та досконалість, а є час вирішувати стратегічно сильні та важливі бізнес-завдання. І, маючи великий досвід, я вже дуже чітко відчуваю, що від мене вимагає та чи інша ситуація.
Що не враховують косметологи, які прагнуть десятиріччями залишатися кращими в своїй ніші?
Одразу зазначу, що є величезна різниця в роботі у сфері косметології в місті-мільйоннику та в місті на кількадесят тисяч людей. У невеликому місті ти завжди працюєш на ім'я, на свою репутацію, завжди маєш бути найкращим. Тут немає права на помилку, адже ти в усіх на очах. Всі мої пацієнти знають, що я той фахівець, хто завжди відстоюватиме, доводитиме, пояснюватиме недоцільність деяких косметологічних процедур. Я борець за якість препаратів, що використовуються в роботі, за естетичність і дуже тонке, дійсно доречне втручання у зовнішність. Вже багато років у нашому місті я веду активну боротьбу з несертифікованими препаратами, які використовуються в ін'єкційній косметології, наводжу всю доказову медичну базу на користь сертифікованих препаратів. Саме такий підхід до своєї роботи дозволяє витримати будь-яку конкуренцію, будь-який виклик. Завдяки цьому мої пацієнти приїжджають до мене на процедури з інших країн. І це безцінно.
Як не помилитися, обираючи косметолога? За якими критеріями можна визначити, що саме цьому спеціалісту можна довірити догляд за своїм обличчям, тілом?
У маленькому місті дуже просто знайти хорошого фахівця. «Сарафанне радіо» працює найкраще. А якщо серйозно, то я не раджу йти в абсолютно незнайомий заклад, наосліп довіряти рекламі, яку, до речі, дають самі власники закладів. Бажано почути відгуки людей, спочатку зробити у косметолога якусь легку, неінвазивну процедуру, наприклад, масаж обличчя, або нанести маску, – і таким чином скласти про нього враження, чи впевнено він працює, чи добре очищує обличчя, чи не з'явилися висипання.
Вас має насторожити косметолог, який, не розібравшись у проблемі, призначає дорогі процедури або, взагалі, згоден зробити все, що ви забажаєте зі списку послуг косметологічного центру. Такий байдужий «косметолог» дуже небезпечний для здоров'я та краси клієнтів. Хороший фахівець завжди поцікавиться вашим здоров'ям, і якщо це необхідно, попросить пройти обстеження або зробити аналізи, він не нав'язуватиме зайвих процедур у гонитві за матеріальною вигодою.
Ви - почесна амбасадорка відомого бренду TEOSYAL від лабораторії TEOXANE (Швейцарія). Чому Ви обрали саме цей бренд?
Я завжди обираю найкраще для своїх пацієнтів. TEOXANE — це препарати швейцарської преміум-якості. Лабораторія TEOXANE спеціалізується на розробці та виробництві філерів на основі гіалуронової кислоти нетваринного походження, а також препаратів для біоревіталізації та мезотерапії, лінії хімічних пілінгів і космецевтики. Можу з гордістю сказати, що за всю свою багаторічну практику я ніколи «не зраджувала» цьому бренду, і мої пацієнти роками радіють чудовим результатам із найкращими та безпечними препаратами! Нещодавно я відвідала виробництво TEOXANE у Женеві та вкотре переконалася в найвищому рівні цього косметичного бренду.
У вашому косметологічному центрі фахівці працюють за допомогою найновітнішого професійного обладнання світового рівня. Чи виправдовуються такі вкладення з точки зору бізнесу?
В центрі «La Vita» представлено новітнє обладнання світового рівня: СО2 фракційний лазер Deka, мікроголковий RF-ліфтинг ILLODA SECRET, жовтий лазер Asclepion, СМАС-ліфтинг ULTRAFORMER. Найближчим часом ми плануємо придбання александритового лазера для епіляції.
Обладнання потребує великих фінансових вкладень, це дійсно так. Але можу з упевненістю сказати, що попит зараз зростає саме на якість. Пацієнт готовий заплатити більше, але він хоче отримати послугу на якісному, сертифікованому апараті. Тому, вкладення в таке обладнання цілком виправдано.
З початку повномасштабного вторгнення, багато естетичних центрів, салонів краси одразу припинили свою діяльність, багато хто так і не відновив роботу. Але Ви, саме в цей час, почали робити капітальний ремонт у Центрі «La Vita». Неймовірно сміливе рішення.. Чим Ви керувалися, адже це навіть сьогодні залишається надзвичайним ризиком.
Погоджуся, капітальний ремонт у перший рік війни — це великий ризик. До того ж, тоді було придбано дуже дороге обладнання. У мене в думках завжди присутня фраза: «Не чекай, поки закінчиться дощ, навчися танцювати під дощем!». Упевнена, той, хто зараз чекає на «кращі» часи, — той програє. Або зараз, або ніколи. Я повинна була здійснити заплановане.
Я прийняла в команду неймовірно сильного фахівця з Харкова, лікаря-дерматовенеролога, косметолога вищої категорії з багаторічним досвідом роботи — Тодорову Надію Степанівну. Разом ми склали ідеальний тандем. До того ж, у «La Vita» найсильніша команда професіоналів, надійний колектив. Тож, за час війни ми не лише зберегли бізнес, а й зробили квантовий стрибок вперед.
В естетичній косметології, в гонитві за сучасними трендами, жінки іноді забувають про те, що дуже часто тенденції, які актуальні сьогодні, зовсім скоро «вийдуть з моди». Що для Вас як для косметолога є «вічно актуальною класикою»?
Актуальною завжди є індивідуальність. Саме в індивідуальності — сила кожної жінки. «Однакові обличчя» не в моді. Я кажу своїм пацієнтам: «Ви не отримаєте губи, як в Анджеліни Джолі, у вас будуть свої губи, тільки більш соковиті, ми виправимо недоліки та покращимо форму».
Також, коли бачу результати некоректно виконаних косметологічних процедур - перекачані губи, перекачані вилиці тощо, завжди кажу: «Правильна ін'єкційна косметологія — це не про збільшення та гладкість, це про природність та естетику». Це і є актуальністю на всі часи.
Догляд за власною красою довіряєте лише салонним процедурам? Чи є інші секрети?
Перше, що потрібно зробити, це виключити засмагу (фотостаріння шкіри), відмовитися від куріння та алкоголю, користуватися виключно якісною косметикою. Наступне — правильно харчуватися, висипатися — сон має бути не менше восьми годин, пити достатню кількість рідини (1-2 літри на день) і обов'язково склянку мінеральної негазованої води зранку. Ось, власне, всі мої секрети…
Що для Вас є конкуренція?
Конкуренція — це двигун прогресу. Я вдячна своїм конкурентам за те, що вони стимулюють і не дають нудьгувати. Конкуренція означає бути Кращим, Вищим, Професійнішим. А для того, щоб завжди бути на високому рівні професіоналізму, я постійно навчаюся. З'являються нові препарати, ускладнюються системи, — я завжди приділяю цьому увагу та здобуваю знання. Іноді ледь встигаєш за цим ритмом, але я завжди розбираюся з усіма нововведеннями, вчуся, ділюся знаннями та досвідом.
Мій секрет успіху в тому, що я — фанат косметології, люблю свою справу, вона мене надихає. Нещодавно брала участь у черговому Міжнародному конгресі, який проходив у Барселоні. Кожна така подія — це новий щабель мого професіоналізму. Тому над терміном «конкуренція» я навіть не замислююся.
Центр «LA VITA» має бездоганну репутацію, запис на тижні вперед, клієнти їдуть з інших міст і країн. Чи плануєте Ви масштабування?
Я бачу, як наш професійний підхід до краси резонує з людьми не тільки в моєму рідному місті, а й по всій країні. Щоб отримати якісні косметологічні послуги, постійні клієнти приїжджають до нас в Ізмаїл навіть з інших країн, до нас повертаються понад 80% тих пацієнтів, які виїхали з нашого міста під час війни. Наш успіх — це результат кропіткої праці, постійного навчання та безкомпромісної якості.
Дійсно, ми отримуємо багато запитів на відкриття філій. Та поки що плануємо відкрити центри у двох найбільших містах України. Потім розглянемо можливість розширення в інші регіони.
На сьогодні ми прийняли рішення про запуск франшизи. Це не просто бізнес-крок, це логічний розвиток нашої філософії краси та досконалості, можливість поділитися досвідом та високими стандартами нашого центру з більшою кількістю людей. Адже «La Vita» - це не косметологічний салон, а справжній центр естетичної трансформації, де кожна деталь, від найновішого обладнання до атмосфери, працює на результат.
Ми не просто націлені масштабувати бізнес - ми створюємо спільноту професіоналів, які разом будуть впроваджувати нові стандарти в індустрії краси. Наша франшиза — це можливість зробити світ красивішим та досконалішим.
Які головні вимоги до партнерів-франчайзі?
Професійність, гнучкість, чесність, орієнтованість на якість, спільні ділові та людські цінності. Ми шукаємо партнерів, які поділяють наші цінності та прагнення до досконалості, розуміють та поділяють нашу філософію краси. Це мають бути люди, які прагнуть не просто відкрити прибутковий бізнес, а створити справжній центр естетичної трансформації.
Відкриття б'юті-центру такого рівня вимагає значних інвестицій: придбання обладнання, оренда приміщення, навчання персоналу та інші витрати. До того ж, індустрія краси постійно розвивається, тому франчайзі має бути готовим до постійного навчання та підвищення кваліфікації, але головне - дотримуватися наших стандартів якості та обслуговування.
Ми запрошуємо партнерів, які готові працювати на результат. Ми знаємо, що франшиза «LA VITA» — це можливість створити успішний бізнес, який буде приносити задоволення та прибуток.
Звідки Ви черпаєте сили та енергію на нові звершення?
Наші задоволені клієнти – ось моє джерело натхнення! Я відчуваю себе трохи чарівницею, яка може здійснити маленьку мрію кожної жінки: стати молодшою, здоровішою, щасливішою. Коли я бачу щасливі обличчя пацієнток, які не можуть відірвати погляд від свого відображення в дзеркалі, – відчуваю неймовірний заряд енергії.
Ваші побажання аудиторії «Cabinet Boss» - читачам з понад 20-ти країн світу.
Хочу побажати бути міцними та красивими - як тілом, так і духом. Вірте у власні сили, не бійтеся поразок, ризикуйте! Завжди шукайте можливості, а не думайте про проблеми. Бажаю перемог, нових досягнень та унікальних можливостей. Хай вам завжди усміхається доля!
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.