З наближенням 2025 року і скороченням часу між Чорної п’ятницею та Різдвом Google анонсувала ряд нових функцій з підтримкою AI, спрямованих на допомогу ритейлерам у подоланні стиснутого сезону покупок.
На щорічному заході Think Retail Google представила кілька оновлень своїх платформ Merchant Center і Google Ads, які мають на меті підвищити ефективність і прийняття рішень для бізнесу. Про це повідомляє UAmaster digital agency в своєму блозі.
Ключові нові функції
-
AI-генеровані інсайти про тенденції покупок.
-
Автоматизовані підсумки ефективності для ритейлерів.
-
Налаштовувані звіти за допомогою природних мовних запитів.
-
Спрощене синхронізування даних про місцеві запаси.
-
цілі по залученню клієнтів для рекламних кампаній.
-
Опції оптимізації на основі прибутковості для певних типів кампаній (в бета-версії).
Джефф Гаррелл, старший директор Merchant Shopping в Google, зазначив, що ці інструменти допоможуть ритейлерам “зберігати гнучкість і швидко перетворювати дані на рішення” під час скороченого сезону.
Чому це важливо?
Сезон свят 2024 року буде значно коротшим, з лише 26 днями між Чорною п’ятницею і Різдвом, у порівнянні з 32 днями у 2023 році. Цей скорочений період, ймовірно, спонукатиме ритейлерів до більш ранніх і агресивних рекламних акцій. Оновлення від Google розроблені для того, щоб допомогти бізнесу адаптуватися до швидких змін у поведінці споживачів і покращити їхні стратегії продажу під час цього критичного періоду.
Як це може допомогти?
Для ритейлерів і рекламодавців:
-
Доступ до даних про тенденції в реальному часі для обґрунтованого прийняття рішень щодо запасів і маркетингу.
-
Автоматизовані інсайти для швидкого виявлення проблем з ефективністю або можливостей.
-
Спрощене управління рекламою про місцеві запаси.
-
Нові інструменти для таргетування і залучення нових клієнтів.
-
Опції для оптимізації кампаній на основі прибутковості, а не лише доходу.
Для споживачів:
-
Більш точна інформація про наявність товарів, особливо для місцевих магазинів.
-
Потенційно краще підібрані і більш актуальні акції від ритейлерів.
-
Покращений досвід покупок з актуальною інформацією про запаси як в інтернеті, так і в офлайн-магазинах.
Оскільки конкуренція в електронній комерції посилюється з такими суперниками, як Amazon і соціальні медіа платформи, нові функції AI від Google мають на меті укріплення її позицій як ключового гравця в онлайн-шопінгу. Ці оновлення можуть значно покращити ефективність кампаній і управління запасами, що забезпечить конкурентні переваги в цей критичний період.