Thu, Jul 17, 2025

Революція у світі штучного інтелекту

Сьогодні, коли інформаційні технології розвиваються з неймовірною швидкістю, компанія RAI - Robots Artificial Intelligence, пропонує передові рішення в галузі штучного інтелекту, що дало їй змогу стрімко зайняти лідерські позиції. Як ШІ вплине на наше майбутнє, які відкриває можливості та які несе ризики, нам розповів засновник компанії RAI - Тадеуш Муратов.

     Тадеуш, яке завдання стояло перед Вашою компанією на самому початку?

Ідея полягала в тому, щоб максимально спростити комунікації між брендами та їхніми клієнтами через соціальні мережі та месенджери. Ми прагнули створити інструменти, які були б не тільки функціональні, а й інтуїтивно зрозумілі для користувачів різного віку та культур. Сьогодні, спеціалізуючись на розробці RАІ-ботів для соціальних мереж і месенджерів, таких як Telegram, Viber, Instagram, Facebook, WhatsApp і сайтів, наша компанія демонструє те, як технології можуть служити унікальним мостом між брендами та їхньою аудиторією. Це не просто інструменти автоматизації, це справжні помічники, здатні полегшити спілкування з клієнтами, забезпечуючи водночас персоналізований та ефективний підхід, надаючи змогу вести діалоги так само природно, як і людина.

     На сьогодні Ваша компанія стрімко зайняла міцні позиції. Які країни активно користуються послугами RAI?

Світ вже готовий до якісних інновацій. Лише за 8 місяців наша компанія отримала понад 100 клієнтів з усього світу, розширюючи свою географію від Польщі до США, від України до ОАЕ. Географічних кордонів для RAI не існує. Усе це -  завдяки здатності ботів розуміти всі мови та обробляти голосові повідомлення, для будь-якого бізнесу, 24/7. Найближчими місяцями ми запускаємо наш новий продукт - голосовий ШІ-робот для API телефонії. Це революційне рішення, яке дозволить брендам спілкуватися зі своїми клієнтами через голосові виклики, використовуючи штучний інтелект. Це не просто автоматичний відповідач, це повноцінний голосовий помічник, здатний вести діалог, розпізнавати команди та надавати корисну інформацію в реальному часі. Його унікальність полягає у високому ступені розуміння природної мови та здатності адаптуватися до потреб конкретного користувача, що надасть змогу ще більше спростити та посилити взаємодію між компаніями та їхніми клієнтами, додаючи новий рівень залученості та доступності. У майбутньому ми бачимо RAI як провідного розробника в галузі штучного інтелекту, що пропонує рішення, які передбачатимуть і задовольнятимуть потреби користувачів ще до того, як вони самі усвідомлюють їх.

RAI - Тадеуш Муратов

     Дослідження доводять, що в найближчі три-чотири роки близько 30% вихідних повідомлень від компаній передаватимуться за допомогою ШІ. Далі очікується глобальна автоматизація. Згодні із таким прогнозом?

Штучний інтелект у бізнесі - це масштабування з неймовірною швидкістю, яке вже відбувається. За допомогою штучного інтелекту можна автоматизувати бізнес-процеси, поліпшити прогнозування, підвищити ефективність, знизити витрати. Навіть при тому, що сьогодні більшість компаній використовують тільки базові технології та інструменти ШІ, вже спостерігається величезне зростання ефективності, чи то бот у директі соціальної мережі, чи то внутрішній бот. Наведу приклад: одним із наших клієнтів є міжнародна компанія, що надає запчастини для тюнінгу автомобілів та аксесуари. Компанія має в асортименті 180 000 товарних позицій,  жодна пошукова система не витримала та не змогла впоратись з таким завданням обслуговування. Ми ж створили внутрішній бот, який виконує функцію висококласного менеджера, спілкується як людина і максимально швидко знаходить позицію за розширеним запитом - миттєво видає посилання, фото, ціну та іншу інформацію. Це найефективніша автоматизація за мінімальних часових витрат. І це тільки один із прикладів. Штучний інтелект на цьому не зупиниться, його можливості в поєднанні зі здатністю до самонавчання проникнуть практично в усі галузі - прогнозування, інвестування, торгівлю, управління, фінанси, охорону здоров'я, освіту. Це майбутнє, в якому між людиною і машиною стираються межі, надаючи небачені досі можливості.

RAI logo

     Які були основні виклики на шляху зростання вашої компанії?

Одним з основних викликів було переконати потенційних клієнтів у тому, що штучний інтелект може бути не просто ефективним, а й безпечним інструментом для взаємодії з аудиторією. Ми активно працювали над підвищенням обізнаності щодо переваг ШІ та демонстрували його потенціал на прикладі успішних кейсів. Також ми постійно вдосконалюємо наші алгоритми безпеки, щоб гарантувати конфіденційність користувачів.

     Як діловий світ та й суспільство загалом сприймає ШІ?

Сьогодні люди діляться на дві категорії: перша - максимально відкрита до інноваційних технологій, успішно використовує можливості ІТ, масштабує бізнес, підвищує ефективність, збільшує прибуток. Друга категорія - це люди, які намагаються боротися зі штучним інтелектом. Замість того, щоб брати його силу та використовувати всі його можливості, вони намагаються з ним змагатися, дискредитувати, влаштовувати провокаційні збої. Основна причина - страх. Людина боїться того, що штучний інтелект замінить її. У деяких випадках так і відбувається, оскільки більша частина професій зживають себе і вже готові до автоматизації. У середині 19-го століття англійські робітники створили Луддитський рух, на знак протесту назрілої промислової революції. Вони знищували верстати, вважаючи машини винуватцями своїх бід, через застосування яких їх позбавляють робочих місць. Сьогодні історія повторюється.

Однак факт залишається фактом - штучний інтелект робить усе те саме, що роблять люди, але ефективніше, якісніше, із меншими часовими витратами. Можливості людського мозку і пам'яті обмежені, штучний інтелект - безмежний. Людина може щось не знати, забути, не врахувати. В пам'яті штучного інтелекту зберігається все, при цьому, будь-яке завдання буде реалізовано максимально містко і доведено до досконалості. При правильному використанні ШІ змінить світ на краще, тому з ним не треба боротися, його треба правильно використовувати.

Тадеуш Муратов

     Які основні переваги ботів RAI перед конкурентами?

Одна з ключових переваг RАІ-ботів нашої компанії - їхня здатність розуміти та обробляти природну розмову будь-якою мовою світу. Це робить наших ботів ідеальними для міжнародного бізнесу. Крім того, наші боти здатні аналізувати емоційне забарвлення звернень, що дає змогу надавати більш персоналізований і чуйний сервіс. Сьогодні RAI - це не просто вибір технології. Це інструмент, завдяки якому Ваш автоматизований бренд не просто заговорить мовою клієнтів, він буде їх чути та дійсно розуміти.

     Якою Ви бачите еволюцію штучного інтелекту?

Зовсім скоро ШІ відкриє нові горизонти, пропонуючи рішення для розвитку всіх ключових сфер. Однак, як і будь-яка потужна технологія, штучний інтелект вимагає відповідального підходу. Сьогодні вже порушуються питання конфіденційності та безпеки даних. Треба враховувати, що в майбутньому штучний інтелект отримає повний контроль над нашими системами безпеки, при цьому, люди не здатні забезпечити найвищий рівень захисту, який  гарантовано забезпечується ШІ-системами. І ось тут вже починаються великі ризики. Але, ми активно працюємо над тим, щоб наші продукти сприяли тільки позитивним змінам і були доступні широкому колу користувачів. Для тих, хто шукає інноваційні рішення для свого бізнесу, RAI пропонує не просто продукти, ми пропонуємо ключ до створення глибоких і значущих відносин з аудиторією. Мине не так багато часу і до революції штучного інтелекту приєднається кожен управлінець, кожен власник бізнесу. Але завжди максимально виграє той, хто використовує і впроваджує нові ідеї одним із перших.

 

alterego28_1

rai28.official

linktr.ee/028TM

 

RAI and others

 

Читайте також