Актриса Дженніфер Еністон почала розвивати власний б'юті-бренд під назвою LolaVie, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Деталі проекту поки не розголошуються. Разом з тим, у бренда вже є сайт, на якому можна підписатися на новини, і акаунт в Instagram, що нараховує понад 12 тисяч передплатників. Повідомляється, що заявка на реєстрацію торгової марки LolaVie була подана у 2019 році. Під цим брендом передбачається продавати лосьйони для обличчя та тіла, гелі для душу, свічки і засоби з догляду за волоссям. Хоча точний асортимент компанії поки невідомий. Дженніфер Еністон вже використовувала бренд LolaVie раніше. У 2010 році вона випустила парфуми з такою назвою, які після конфлікту з іншим брендом були перейменовані на Jennifer Aniston. У той час актриса говорила, що назва означає «сміятися над життям». У б'юті-індустрії актриса теж далеко не новачок. Вона є старшим креативним директором в Vital Proteins, виробника БАДів на основі колагену, а також амбасадор бренду натуральної косметики Aveeno.