Європейська рада із захисту даних (EDPB), яка є регулятором на рівні ЄС, схвалила поширення заборони на збір персональних даних користувачів платформ компанії Meta із рекламною метою, яку раніше запровадила Норвегія.
Як ідеться в заяві EDPB, раніше цього року Норвезьке агентство із захисту даних ухвалило, що так званий поведінковий маркетинг Meta у Facebook та Instagram – тобто персоналізація реклами на основі приватних даних – незаконний, оскільки передбачає надмірне стеження за користувачами.
Тепер Європейська рада із захисту даних погодилась, що ця практика має поширюватись на всі 30 держав-членів Європейського Союзу та Європейського економічного простору.
Голова EDPB Ану Талус зазначила, що рішення ухвалили на запит норвезького регулятора. Тепер заборона поведінкового маркетингу для Meta буде враховуватись ключовим регулятором ІТ-платформ у ЄС – ірландською Комісією із захисту даних.
У коментарі для Reuters пресслужба Європейської ради із захисту даних уточнила, що регулятор в Ірландії, де розташована штаб-квартира європейського представництва ЄС, має впровадити заборону протягом двох тижнів.
Як повідомлялося, у серпні Норвезьке агентство із захисту даних Datatilsynet оголосило про стягнення з компанії Meta примусового штрафу через збір персональних даних користувачів своїх платформ із рекламною метою.