Сб., лип. 12, 2025

Юлія Кичила

Юлія Кичила для CabinetBoss

Амбітна, успішна бізнес-леді, власниця декількох комерційних компаній, фундаторка дитячого садочка інноваційного формату, бізнес-партнерка ресторанів «Купецький Двір» та «Dniprovska Riviera», амбасадорка компанії EKABEAUTY, неймовірно розумна, красива жінка та вражаюче мудра мама

     Юлія, у Вашому бізнес-портфоліо проєкти з різних сфер – ресторанного, бьюті, освітнього.
     Який із напрямків Ви вважаєте найбільш успішним?

Усі проєкти, до яких я доклала свою руку - успішні. Я звикла доводити кожну справу до ідеалу, по-іншому просто не вмію. Якщо відкриваю новий  бізнес-проєкт, повністю заглиблююся в нього, знаходжу все найкраще - продукт, співробітників, сервіс - і ретельно стежу за дотриманням високих стандартів. У ресторанному бізнесі я виступаю співзасновницею, де успіх - це досягнення мого партнера і великої команди професіоналів. Тому, ближчою для мене є все ж таки освітня сфера. Зараз у дитячому садку плануються великі зміни, і я більше часу приділяю саме цьому. Але, я не випускаю з уваги інші проєкти - щоденно проводжу наради, зустрічі, розробляю нові ідеї та плавно веду їх до успішного старту.

Юлія Кичила

     Мінливість світу диктує необхідність змінювати принципи виховання дітей. У чому інноваційність вашої авторської навчальної програми?

Ми не зациклюємося на стандартах і штампах. Рухаємося в ногу із часом, тому в нашій авторській програмі поєднано різні сучасні методики для навчання і виховання дітей. Зокрема, ми використовуємо STEM-освіту, яка насамперед дає розуміння для дитини, як жити в сучасному світі, що динамічно розвивається. Цей підхід покликаний стимулювати інтерес діток до різних наук і розвивати в них навички критичного мислення, розв'язання проблем, аналізу даних і творчого проєктування. Зараз ми відкриваємо повністю англомовну групу, де всі заняття проводяться англійською мовою. Прагнемо ні в чому не поступатися і бути новаторами. Крім основних занять, які формують світогляд дітей, у нашому садочку приділяють велику увагу розвитку емоційного інтелекту. Адже, щоб краще розуміти одне одного, недостатньо спілкуватися зрозумілою мовою, багато інформації криється в діях, міміці, емоціях. Відповідно, формування емоційного інтелекту дає можливість виховувати всебічно розвинену людину.
Основна місія наших закладів - це створення комфортної домашньої атмосфери, в якій дітки зможуть розкрити свій потенціал, соціалізуватися, зустріти друзів і почуватися в безпеці. У садочку є свій шеф-кухар, страви готуються з фермерських еко-продуктів, є охорона, цілодобове спостереження. Для нас важливо якісно реалізовувати абсолютно все - навчання, харчування, комфорт.

     Сьогодні пропозицій франшиз закладів приватної освіти досить багато. Як інвесторам не помилитися з вибором?

Обираючи франшизу для розвитку своєї справи потрібно звернути увагу на цінності, які несе франчайзер. Якщо ви повністю поділяєте їх - це вже 90% успіху майбутнього бізнесу. Також, має бути можливість впливати на рівень освіти і створення кращих умов для розвитку і навчання дітей. Погодьтеся, у наших батьків такої можливості просто не було. Вони мовчки заплющували очі на прогалини та недоліки застарілої та часом жорстокої системи дошкільної освіти. Взагалі, абсолютно всі освітні проєкти - це величезна відповідальність за діток: їхнє здоров'я, безпеку, настрій і розвиток. Потрібно бути гнучким, винахідливим і досконало володіти навичками комунікації, щоб знайти підхід до кожного малюка та його батьків.

Юлія Кичила про бізнес

     Сучасні батьки прагнуть успіху для своїх дітей, і готові платити за якісну освіту та індивідуальний підхід будь-які гроші.  Як зорієнтуватися  у виборі дитячого садка?

Звичайно, кожна родина приймає рішення на свій розсуд і на цей вибір впливає багато факторів. Але, я перш за все, раджу батькам переконатися на власні очі, що вам пропонують саме те, на що ви очікуєте. Наприклад, можна звернутися до наших адміністраторів і записатися на ознайомчу екскурсію. Коли я в Києві, то намагаюся знайомитися з батьками та проводити презентації особисто.

     Ви дуже часто акцентуєте увагу на тому, що для гармонійного розвитку дитини важливо розвивати емоційний інтелект. Чому він настільки важливий?

Емоційний інтелект - це така собі повітряна подушка, яка в будь-якій ситуації втримає людину «на плаву». Саме ЕІ допомагає максимально активізувати свої ресурси в разі кризової життєвої ситуації, налаштувати систему відкритих взаємин з оточуючими людьми, уникнути вплив стресу. Високий коефіцієнт емоційного інтелекту дає змогу грамотно керувати емоціями, легше встановлювати соціальні контакти, швидко вирішувати конфлікти. Та й загалом, люди з високим EQ краще справляються зі змінами й адаптуються до нових ситуацій. За останніми даними міжнародної тренінгової компанії Talent Smart, яка вже кілька десятиліть проводить дослідження емоційного інтелекту, саме високий EQ на 58% визначає можливість кар'єрного розвитку в будь-якій сфері, він притаманний 90% топ-менеджерів світових організацій, при цьому, люди з високим рівнем емоційного інтелекту заробляють у середньому на 30%  більше, ніж їхні колеги.

     Чи спостерігаєте Ви таку тенденцію у власному бізнесі як керівник?

Безумовно. Емоційний інтелект дуже впливає на професіоналізм і може бути ключовим фактором  кар'єрного успіху. Такі співробітники можуть встановлювати якісні міжособистісні стосунки з колегами, підлеглими, клієнтами та партнерами, краще розуміють потреби та очікування інших, що допомагає створювати сильні зв'язки та довіру. Керівники з високим EQ можуть більш ефективно мотивувати та надихати інших. Та й загалом, люди з високим рівнем емоційного інтелекту часто більш схильні до саморефлексії та особистого зростання. Вони прагнуть до постійного поліпшення своїх навичок і підвищення усвідомленості.

Юлія Кичила інтерв'ю

     За якими критеріями Ви формуєте команду?

Якщо ми говоримо про команду дитячого садка, то найголовніше - це любов до дітей. Навчити можна абсолютно всього, але справжня любов до малюків - це те, що дано з народження і що неможливо прищепити штучно. Також, обов’язково має бути педагогічна освіта: співробітник повинен знати всі тонкощі дитячої психології та виховних процесів. І дуже важливо - вміння людини налагоджувати і утримувати зв'язок із дітьми. 

     Як змінювалося Ваше життя в статусі бізнес-леді:  оточення, стиль життя, звички, нові навички, риси характеру?

Бізнес -  це велика відповідальність:  за співробітників, за їхні сім'ї, за дітей і батьків, які довіряють нам. Коли в тебе змінюється світогляд, підвищується статус у суспільстві і твій рівень розвитку - одразу  з'являються нові люди, з якими ви дивитеся в одному напрямку.  Що стосується стилю  життя - він змінився, швидше, з народженням дитини. Режим сну, харчування, спорт, навчання і здобуття нових навичок, - усе це почало з'являтися в моєму житті з народженням доньки. Я стала більш дисциплінованою, почала жити за графіком, впроваджувати у своє життя правильні звички. Взагалі, основа всьому - планування і грамотний тайм-менеджмент. Мій день розписаний по годинах, я закладаю час навіть на форс-мажори, тому немає хаосу і бардаку. Коли ти спокійний і чітко дотримуєшся графіка - це підвищує працездатність і нівелює будь-який стрес. В статусі «бізнес-леді» я почуваюся як у своїй тарілці. Мабуть, підприємництво - моя стихія, і те, що іншим здається важким, для мене - в порядку речей.

інтерв'ю з Юлієй Кичила

     Сьогодні дуже багато говорять про мотивацію, що, на ваш погляд, є важливішим - мотивація чи дисципліна?

Звичайно ж дисципліна! Це основа нашого життя. Як вода. Дисципліновані люди успішніші в досягненні своїх цілей, можуть зосереджуватися на завданнях, встановлювати пріоритети і дотримуватися їх. Та й загалом, дисципліна відіграє ключову роль, забезпечуючи більш стійкий успіх і кращу якість життя.

Мотивація тут відіграє другорядну роль. Іноді потрібно просто встати і робити, не чекаючи якогось поштовху чи натхнення.  Взагалі, для мене успішна людина - це та, яка може швидко приймає важливі рішення, не боїться труднощів і готова брати на себе відповідальність. Яка діє за принципом «Думай повільно, вирішуй швидко».

     А взагалі, як успішно реалізувати будь-яку амбітну бізнес-ідею? Ваші рекомендації.

Є три ключові кроки: по-перше, проаналізувати ринок, вивчити потреби і кожен «біль» потенційних клієнтів; по-друге, звернутися до професіоналів, зібрати сильну команду; і по-третє, діяти!

     В якому із проєктів Ви отримали по-справжньому безцінний досвід?

Однозначно це дитячий садок. Він був відкритий незадовго до початку війни, я зробила великі ставки на цей бізнес і не могла дозволити йому закритися. Зберегти його під час війни було дуже дорого фінансово й енерговитратно для мене, тому такий досвід просто безцінний. Мені здається, якщо ти зміг утримати на плаву бізнес у період настільки серйозної кризи -  тобі не страшно вже нічого.

Юлія Кичила - амбасадор ekabeauty

     Будучи амбасадоркою компанії-лідера у сфері краси EKABEAUTY, як Ви вважаєте, красива жінка - яка Вона?

Краса проявляється насамперед через особистісні якості та емоційний стан. Красива жінка - спокійна, зібрана, впевнена у собі та своїх рішеннях. Такі жінки не випромінюють злість, заздрість, втому чи зарозумілість. Саме впевненість і внутрішній спокій створюють той самий неповторний магнетизм і привабливість. Слоган компанії EKABEAUTY говорить: «Не будь ідеальною, а будь справжньою». Бути впевненою в собі, вести здоровий спосіб життя, дотримуватися індивідуальності в одязі та стилі, випромінювати добро і душевну чистоту, посміхатися, прагнути саморозвитку, - всі ці прості дії допоможуть зберегти і підкреслити вашу красу.

     Ви - справжня леді, при цьому, багато років захоплюєтесь екстримом. Чому обрали саме це хобі?

Екстрим дає змогу виплеснути емоції та «обнулитися». До того ж, будь-який новий екстрим-досвід створює нові нейронні зв'язки, що може поліпшити складні функції, як-от увага, пам'ять, навчання та розв'язання завдань. Це призводить до більш ефективної роботи мозку і підвищення рівня інтелекту.

Юлія Кичила про телепроект

     Нещодавно Ви стали учасницею рейтингового телевізійного проєкту. Яку цінність участі в медіа бачите особисто Ви?

Можливість популяризувати власні проєкти, транслювати свої цінності та світогляд, а також - це дуже цікавий досвід. Для мене медійні прояви -  важлива частина бізнес-стратегії, а не просто самолюбство. Найефективніша рекламна кампанія з оптимальним бюджетом створюється саме через особистий бренд.

     Ваші побажання читачам CabinetBoss.

Не боятися труднощів і, спіткнувшись, обтрусити коліна і продовжувати рухатися до успіху. Завжди пам’ятайте вислів Джона Максвелла: «Ваша сьогоднішня старанність визначає ваше завтрашнє досягнення». І звичайно - якнайшвидшого миру, процвітання і гармонії.

yuliana_sergeevna

Інформація про журнал

Періодичність - 4 рази на рік
Стартовий тираж - 10 000 примірників.
Обсяг - 132 сторінки
Формат - US Letter 215x280
Географія - Київ, Україна
Мова - українська
Журнал Cabinet Boss - це 132 сторінки ексклюзивної інформації: інтерв'ю з людьми бізнесу, діловий стиль, нові тенденції, найкращі місця для відпочинку та відряджень.

Свідоцтво про реєстрацію
КВ №21913-11813Р
Засновник
ТОВ "Медіа Холдинг Україна"