Нова пошта як логістичний оператор залишається Новою поштою. Жодних ребрендингів та зміни логотипів не буде.
Група компаній “Нова пошта” вирішила відмовитись від слова “пошта” у своїй назві та перейти на латиницю. Тепер вона називатиметься NOVA, передає сайт поштового оператора “Нова пошта”.
“Ми вже набагато більше, аніж пошта, саме тому прибираємо це слово у назві групи компаній і залишаємо широке, без барʼєрів — NOVA”, – зазначають в компанії.
Яз зазначається в повідомленні компанії, Нова пошта як логістичний оператор залишається Новою поштою. Жодних ребрендингів та зміни логотипів не буде.
На сьогодні Група компаній NOVA складається з наступних компаній:
-
Нова пошта в Україні — поштовий оператор. Має 11 400 відділень та 15 500 поштоматів по всій Україні. Доставляє по країні за 24 години, а в межах міста в той самий день.
-
Nova Post Europe — компанія, яка надає повний спектр логістичних послуг по Європі, а також між ЄС та Україною. На сьогодні відкрито представництва в 11 країнах: Молдова, Польща, Литва, Чехія, Румунія, Німеччина, Словаччина, Естонія, Латвія, Угорщина та Італія. Має 35 тис точок сервісу, з яких 83 – власні відділення Nova Post.
-
NovaPay — небанківська фінансова установа, яка розвиває власну міжнародну платіжну систему та надає фінансові послуги.
-
Nova Global — компанія, основний фокус якої зосереджений на глобальному ринку електронної комерції та співпраці з міжнародними онлайн маркетплейсами. Здійснює доставки інтернет-магазинів у країнах Північної та Південної Америки, в країнах Азійсько-тихоокеанського регіону, а також Великобританії.
-
Supernova Airlines – здійснює доставку із будь-якої точки світу. Невдовзі компанія почне трансконтинентальні польоти вантажними літаками.
-
ІТ-компанія Nova Digital — виробник вебдодатків та програмного забезпечення, створює та обслуговує програмні продукти.
“Основна мета групи NOVA — забезпечити легку доставку будь-чого для життя та бізнесу. Наразі це посилки, гроші та технології, але ми не збираємося зупинятися на цьому. Усі компанії NOVA реалізують спільну стратегію і керуються одними цінностями: Fast – Easy – Safe – Human – Tech – Growth”, – зазначив співвласник групи NOVA В’ячеслав Климов.