Кількість відвідувачів у найбільших українських торговельно-розважальних центрах (ТРЦ) перевищила показники 2021 року, до початку повномасштабної війни.
Більшість ТРЦ також фіксує зростання виторгу у гривні на 40-100%, порівняно з показниками минулого року.
Зокрема, у столичному ТРЦ Respublika Park нарахували у жовтні 2023 року 1,57 млн відвідувачів, порівняно із 1,54 млн у грудні 2021 року. Виторг орендарів у гривні в жовтні зріс на 41%, а у доларі – на 5%, порівняно з груднем 2021 року (без урахування показників орендарів, які припинили роботу).
У ТРЦ Retroville повідомили, що трафік об'єкта у 2023 році був на 30% вищим, ніж у 2021 році. У пікові періоди за два дні ТРЦ прийняв 140 тис. відвідувачів. Там також фіксують збільшення виторгу орендарів у гривні, порівняно із січнем 2022 року. У валюті виторг зріс у половини магазинів.
БФК Gulliver наразі фіксує приблизно 17 тис. унікальних відвідувачів на день. До 2022 року БФК фіксував загальний трафік, без підрахунку унікальних відвідувачів. У довоєнний період цей показник становив 32-35 тис. осіб на день. Там також фіксують зростання виторгу орендарів у доларі на 5-7%, порівняно з періодом до початку великої війни.
Київські ТРЦ інвестфонду Dragon Capital ("Смарт Плаза Оболонь", "Піраміда", "Алладін") також демонструють зростання показників до минулого року. Кількість відвідувачів за 11 місяців поточного року у ТРЦ "Піраміда" зросла на 33%, у "Аладіні" – на 48%, у "Смарт Плазі Оболонь" – на 6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Щодо 2021 року цей показник відрізняється на +/- 10%. Водночас виторг у гривні зріс на 8-67%, порівняно з минулим роком.
В об'єктах під управлінням Dragon Capital PM в інших містах також відзначають зростання показників. Зокрема, у ТРЦ Sky Park у Вінниці відвідуваність перевищує довоєнні показники на 8%, минулорічні – на 15%.
Водночас відвідуваність львівського ТРЦ Victoria Gardens у 2023 році зрівнялася з показниками 2019 року, встановивши при цьому абсолютний рекорд відвідуваності на "чорну п'ятницю" – 42 тис. відвідувачів. Виторг у гривні у 2023 році порівняно з минулим зріс на 56%.
Водночас падіння відвідуваності та виторгу зафіксував ТРЦ Riviera Shopping City в Одесі через закриття магазинів кількох відомих брендів.