Чт., лип. 17, 2025

Лілія Пришеленко, мережа аптек АНЦ: Відключення світла не завадить

Директор департаменту роздрібних продажів аптечної мережі АНЦ про адаптацію роботи аптек при відключенні світла, гордість за персонал, волонтерство та особисте джерело мотивації.

З початку жовтня росія атакує українську енергосистему. Через обстріли об’єктів критичної інфраструктури, всі жителі України щоденно стикаються з аварійним відключенням світла. Громадяни та бізнес адаптують своє життя до нових реалій. Свідоме енергозаощадження – наше сьогодення. Використовуючи усі наявні можливості, сучасні технології та спираючись на надійні плечі працівників, мережа аптек АНЦ продовжує працювати навіть при вимкненому світлі.

Про нові виклики в інтерв’ю розповіла директор департаменту роздрібних продажів мережі аптек АНЦ Лілія Пришеленко.

- Саме «болюче» питання: як на роботу мережі аптек АНЦ впливають часті та довготривалі відключення світла?

Ми адаптували роботу з урахуванням зміни пікових годин. Змінився трафік клієнтопотоку. Не всі розуміють, що аптека працює при вимкненій вивісці. Ми спрямували основну роботу мінімізацію часу на оформлення, збір, видачу чека у світлий час доби та за наявності електропостачання, щоб забезпечити максимальну кількість клієнтів необхідними ліками.

Як клієнт може розрахуватись за ліки? Немає світла – готуй готівку?

Звісно, при відключенні світла, термінали не працюють. Але ми ж сучасна аптека. Зараз основним інструментом роботи є телефон. Клієнти завжди можуть розрахуватись через LiqPay. Додатково ми тестуємо безготівкову оплату, шляхом генерації QR-коду у додатку, подальшого його сканування клієнтом та проведення оплати.

Зазвичай аптека має яскраві вивіски, гарно освітлений зал, багато приладів з великим споживанням енергії. Як вам вдається дотримуватись енергозаощадження і залишатись «помітними» для клієнтів?

До енергозаощадження ми підійшли комплексно. Зменшуємо кількість увімкнених світильників у приміщеннях, обмежено використовуємо побутові прилади. Переводимо, де можливо, освітлення залів та вітрин на альтернативні джерела живлення. Частково аптеки вже забезпечені генераторамии та очікуємо постачання необхідних приладів.

Загалом, під час війни, багато змінилось в організації, плануванні та координації персоналу?

Так, з початком війни персонал став нашим найціннішим ресурсом. Частина людей виїхала за межі країни, рятуючи своїх дітей, прямо 24 лютого, тож по окремим містам була проблема в принципі відкрити аптеки. Ротації, перегляд графіків виходу та роботи аптек стали нашим щоденним викликом. Завдяки нашим ІТ-спеціалістам ми налагодили канали прямих комунікацій, тому могли щоранку дізнаватися у кожного співробітника: “Чи все у нього добре?”, “Чи він в безпеці?”, “Чи готовий він сьогодні працювати” та інші. Особлива заслуга наших кураторів в цей період, оскільки вони залишалися на місцях і своїм прикладом показували, що місія фармацевта – надавати допомогу людям.

А як ви могли б оцінити роботу персоналу протягом вісьмох місяців війни? Що здивувало вас, що стало відкриттям?

Всі співробітники аптек, що продовжили працювати, а саме: завідувачі аптек, першостільники, приймальники товару та санітарки для мене справжні герої. Здивувало те що, основною мотивацією їх до роботи було забезпечення необхідними ліками клієнтів, а не їх власних заробітків. До роботи аптек долучався й офіс, який працював поруч з аптеками.

Чи займається мережа аптек АНЦ волонтерською діяльністю?

Так, компанія активно підтримує ЗСУ та займається волонтерською діяльністю. З початку повномаштабного вторгнення АНЦ надала допомоги населенню та віськовим на суму більше 23 мільйонів гривень – це забезпечення необхідними ліками ЗСУ та українців на деокупованих територіях, партнерство з благодійними фондами Сергія Притули та “Разом для України”. Щоб забезпечити теплом військових, налагодили власне виробництво буржуйок і булер’янів, перша партія вже на передовій. Пишаюсь тим, що від початку війни в нашій компаній волонтерский та благодійний напрямок стали одними з ключових.

 

Читайте також