Український бренд LERA brand представили нову колекцію в стилі «AMA LA VITA» (в перекладі з італійської означає «любити життя»), поєднує класичні та сучасні елементи, які підкреслюють індивідуальність, елегантність та жіночність.
Дизайнерка бренду, Валерія Коновалюк, присвятила літній кампейн жіночій мужності та стійкості, висловлюючи підтримку тим, хто зіштовхується з випробуваннями на своєму життєвому шляху.
«Мене, як дизайнерку LERA brand, дуже сильно надихнуло, з якою мужністю наші жінки проживають випробування, що випадають на їхню долю. Розроблений мною оригінальний принт розкриває індивідуальність жінки, образ якої запам‘ятовується і не залишає байдужим. Графічні та геометричні лінії, фігури в крої та декорі, чорно–білі контрастні комбінації, розкривають національний колорит», – підкреслює Валерія Коновалюк.
Лінійка «AMA LA VITA» відображає певну долю романтики, відчуття вільності та спонтанності, що є властивим сучасному способу життя, де кожен момент цінується і використовується на повну.
У новому сезоні дизайнерка продовжує підкреслювати ексклюзивність та легку сексуальність. Бренд LERA brand представили сукні, костюми, штани, шорти, топи, а також ексклюзивні шовкові хустки, використовуючи натуральний льон, коноплю, легкий катон денім та шовк.
«Підбірка кращих італійських тканин, аксесуарів, складні лекала, якісне пошиття, все це в умовах війни, коли звучать тривоги, летять ракети і багато годин відсутня електрика. Україна – країна, де живуть талановиті, мужні та сильні духом люди. Війна принесла величезний біль та страждання. Попри все це, ніхто не забере у українців бажання радіти життю, наповнюючи його красою», – доповнює Валерія Коновалюк.