У свіжому звіті «Global 500», опублікованому Brand Finance цього вівторка, відзначається значне зростання вартості брендів у кількох провідних компаній Близького Сходу в поточному році.
Примітно, що щорічно компанії регіону демонструють стійке зростання на міжнародній арені.
Одним із яскравих прикладів є телекомунікаційна компанія e& з ОАЕ, яка показала вражаюче збільшення вартості свого бренду у вісім разів порівняно з попереднім роком, сягнувши позначки в 15,3 млрд доларів США. Цей прорив став результатом ретельної трирічної роботи з ребрендингу, завдяки якій компанія переорієнтувала себе з Etisalat на e& та активно розширювала свою присутність на міжнародних ринках.
Ще одним досягненням стало зростання вартості бренду енергетичного гіганта Adnoc, який збільшився на 25% і тепер становить 19 млрд доларів США. Це зробило Adnoc другим за величиною брендом на Близькому Сході після Aramco, який, зберігаючи лідируючі позиції, оцінюється в 41,7 млрд доларів США.
На додаток до цього, звіт підкреслює активну участь Саудівської Аравії у формуванні брендової присутності регіону на глобальному рівні. П'ять саудівських компаній, включно зі stc, e&, QNB, Al-Rajhi Bank і SNB, продемонстрували значне зростання і зміцнення своїх позицій серед 500 найкращих світових брендів.
Не менш важливо відзначити світових лідерів у сфері брендингу, де Apple продовжує залишатися на вершині з вартістю бренду 574,5 млрд доларів США, а Microsoft помітно наростила свою вартість до 461 млрд доларів США, що демонструє загальний тренд на збільшення цінності технологічних брендів.