Пт., лип. 11, 2025

Auchan Україна вдруге об’єднав виробників, владу та бізнес на форумі Local Ukraine 2.0

12 грудня у Києві відбувся форум Local Ukraine 2.0, який зібрав понад 200 локальних крафтярів, аграріїв, представників бізнесу та влади для тристоронньої співпраці задля підтримки українського фермерства і виробництва.

Захід відкрила СЕО Auchan Україна Марта Труш зазначивши, що ​основна мета Local Ukraine 2.0 – створити єдину платформу для  ефективної взаємодії між усіма стейкхолдерами з метою розвивати потенціал українського агросектору, зокрема малий та середній бізнес.

Організатором події виступила компанія Auchan, а головним партнером – Crédit Agricole Bank. «Саме така синергія французьких бізнесів, що готові інвестувати в локальну економіку, може сприяти розвитку виробників в Україні», – підкреслив Карлос де Корду, голова правління банку.

1-_auc1

«Колаборації великих відповідальних компаній є успішною європейською практикою та відіграють значну  роль у побудові ефективного ланцюжка від виробника до споживача», -підтвердив у своєму виступі Посол Франції в Україні Гаель Вейсьєр, який теж відвідав захід.

Запрошеними гостями та учасниками панельної дискусії були представники профільних міністерств, спікери від Auchan та Crédit Agricole Bank, а також власники локальних виробництв, які ділилися своїм досвідом.

5-4-1024x683

Модератором панельної дискусії виступила CEO Асоціації ритейлерів України Оксана Приходько. Спікери обговорювали питання сучасних викликів та можливостей розвитку аграрного сектору, крафтового виробництва та інтеграції української продукції на європейські ринки.

4-panelna-diskusija-

Тарас Висоцький, перший заступник міністра аграрної політики та продовольства України зазначив: “Стандарти Auchan для виробника є високими, комунікація відкритою, коли компанія навчає цим стандартам та підтримує – це стимулює виробників зростати та долучатися до виходу на нові ринки”.

2-posol-francii-v-ukraini-gael-vejsier-1024x683

“Підтримка локальних виробників – це насправді про розвиток бізнесу, адже кошти від функціонування бізнесу повертаються у громаду” – підкреслила заступниця міністра економіки України Надія Бігун під час панельної дискусії.

“Auchan став першим, хто розмістив ветеранську продукцію під торговою маркою «Створено захисниками» на своїх полицях. В програмі зареєстровано вже близько ста ветеранів, ветеранок – підприємців, які працюють під цією торговою маркою” – додала Юлія Кіріллова Заступниця Міністра у справах ветеранів. До речі/Примітка  взяти участь у форумі можна було за благодійний внесок, усі зібрані на заході кошти будуть передані через БФ “Берегині” на підтримку ветеранського бізнесу.

7-2-1024x683

Перед нетворкінгом та презентаціями виробників Алла Ковалевська, комерційна директорка Auchan Україна, надала  інформацію щодо наявних в компанії ініціатив для фермерів та виробників, зокрема наголосивши, що компанія має проєкти, як для малих крафтярів, що потребують супроводу, так і для розвиненого бізнесу, який прагне масштабуватися в Україні та виходити на експорт.

Local Ukraine 2.0 став не лише майданчиком для обговорення перспектив локального бізнесу, а й джерелом натхнення для нових ідей. Форум завершився дегустацією продукції українських виробників та авторського вина Олега Скрипки, за особистою участю артиста.

6-oleg-skripka-degustacija-avtorskogo-vina-1024x683

Читайте також