Сб., лип. 12, 2025

Данієла Фрунза

Успішна бізнес-леді, власниця онлайн-бутіку Premium-сегменту «Luxury Brands Italy», провідна Fashion-байєрка, на рахунку якої понад 10 000 успішних угод, стиліст, дипломований персональний шопер.
Витончена, красива леді з бездоганним смаком, бажана гостя модних показів відомих світових брендів.

 

     Данієло, сьогодні Ви маєте високу експертність у світі моди та краси, чудово орієнтуєтесь у колекціях світових брендів і достеменно знаєте, як якісно поповнити гардероб найвибагливіших клієнтів. Як наважились поринути у світ професійного Fashion?

Абсолютно випадково. Ще 11 років тому, в один із візитів до мами в Італію, я отримала несподіване запрошення на бранч під назвою "Тренди сезону". Як і багатьом дівчатам, мені була цікава мода на рівні покупця: що модно, як підібрати гармонійний образ, де і коли краще здійснювати покупки. Та після цього бранчу моє ставлення до світу моди розділилося на "до" і "після".  Я була просто вражена цим неймовірним світом краси і перетворення, світом, який має безліч можливостей, нюансів, тонких секретів і суворих правил.  На той момент про моду з цього ракурсу я нічого не знала. Тому, почувши про те, що спікерка бранча - професійна стилістка світового рівня, набирає групу на офлайн-курс "Персональний шопер", я не замислюючись прийняла рішення тимчасово переїхати до Італії, пройти курс і максимально зануритися в цю сферу.  Так я стала професійним шопером.  Саме на цих курсах я дізналася, що таке баїнг, який функціонал і можливості у fashion-байєра. З цієї зустрічі і почався мій шлях у світ професійного World Fashion.

Данієла Фрунза, фото 1

     Певно, Ваша економічна освіта посилила Ваш професіоналізм як байєра?

Це дійсно так. Я закінчила Київський національний торговельно-економічний університет, здобула вищу економічну освіту.

Треба розуміти, що Fashion баїнг - це не тільки про творчість, інтуїцію і красиві образи. Це і вигідні угоди для всіх учасників процесу, це - математика. Ця професія, яка вимагає не тільки відмінного смаку, розвиненої інтуіції в бізнесі, а й розуміння багатьох аспектів індустрії.

Потрібно вміти аналізувати ринок, працювати з бутиками і магазинами різних форматів, розуміти потреби клієнтів на глибинному рівні. Необхідно мати досвід роботи в закупівлях, чітко розуміти, за якими алгоритмами магазини закуповують товари, на яких умовах працюють бренди, як впливає сезонність на закупівлі, як працювати з міжнародними партнерами, які є вигідні можливості та які ризики, як цих ризиків уникнути. Це ціла наука, знання якої дає мені змогу забезпечити запити моїх клієнтів на найвищому рівні, у найкоротші терміни і за максимально вигідними цінами.

Крім цього, я закінчила безліч курсів у напрямку Fashion. З останніх - навчання в одній з найкращих шкіл індустрії ISTITUTO MARANGONI . Саме тут я отримала диплом за спеціальністю "Fashion Business".

 Але найголовніше в цій професії - любити моду і дизайн, треба горіти тим, що ти робиш. Без цього всі професійні навички втрачають силу.

     Навіть сьогодні, професія байєра зустрічається доволі рідко, і ключова перевага фахівців цієї сфери - досвід та цінні контакти. Як Вам вдалося вибудувати систему якісної співпраці з відомими брендами, бутіками, і посісти одну з перших позицій за експертністю серед своїх колег?

Коли я починала працювати, ця ніша була майже порожня, професіоналів у цьому сегменті були одиниці. Це дозволило мені знайти постачальників, з якими я уклала вигідні умови співпраці і з якими працюю донині на тих же вигідних умовах. Я починала однією з перших - у цьому моя велика перевага.  А успішна система вибудовувалася завдяки досвіду, через безліч спроб і помилок.

Данієла Фрунза, фото 2

     За модним словом «шопінг» часто криється багатогодинне блукання магазинами, що дедалі частіше видається марним заняттям.

     Як персональний шопер допомагає вирішити цю проблему?

Ви дуже чітко описали, саме так зараз виглядає шопінг, за словами багатьох клієнтів. Додати до цього величезні черги, відсутність розмірів, не завжди гарне обслуговування - і замість дня радості та позитивних вражень, ви отримуєте день втоми та розчарувань. Саме тому, клієнти все частіше вважають за краще економити свій час, і довіряють професіоналам. Сьогодні в такому форматі працює ціла індустрія - шопери працюють з туристами, влаштовують індивідуальні та групові шопінг-тури, зокрема забезпечують бронювання готелів, ресторанів, оренду автомобілів, супроводжують візити в шоу-руми.

Сьогодні я працюю у Мілані, Парижі, Лондоні. Якщо шопінг відбувається у форматі online, то клієнт надсилає мені фото потрібного йому виробу і формує конкретний запит. Далі я шукаю виріб по своїх каналах, знаходжу кращу цінову пропозицію, підбираю необхідний розмір, оформлюю покупку - і відправляю щасливому клієнту.  Якщо замовлення offline, на додаток до всього вище згаданого, я завчасно бронюю VIP-примірочні, замовляю розміри, якщо є необхідність, підбираю завершені образи.

Я роблю все для того, щоб шопінг мого клієнта був у задоволення: жодних черг, затримок, незручностей і розчарувань. Тільки щасливі емоції від якісних придбань.

     Тож, окрім часу, ваші клієнти суттєво заощаджують фінанси. За рахунок яких інструментів Ви маєте можливість надавати клієнтам досить відчутні знижки?

Усе це стало можливим завдяки нашим партнерським відносинам, які ми вибудовували протягом багатьох років.

Сьогодні ми співпрацюємо більш ніж з 12-ма мультибрендовими бутиками, які мають систему взаємодії з байєрами, і за рахунок обсягу продажів надають "Персональну знижку байєра". А оскільки ми щомісяця закуповуємо велику кількість виробів, наша знижка дає змогу ділитися цією квотою з нашими клієнтами. Як правило, наш клієнт заощаджує від 20% до 30% від ціни. Я вже не кажу про те, що йому не потрібно купувати квитки, бронювати готелі, витрачати свій час.

Що стосується моно-бутиків, то ціна від байєра на нові колекції світових брендів дуже часто набагато вигідніша, навіть ціни у бутиках. Це розповсюджується на колекції усіх брендів, крім Hermes, Chanel, Louis Vuitton.  Особливо цікаві цінові пропозиції на нові колекції від Dolce&Gabbana та Fendi. До того ж, довірені байєри одні з перших дізнаються про дати надходження нових колекцій, що дає змогу заздалегідь оформити для наших клієнтів попереднє замовлення і забронювати вироби, ключове - забронювати потрібний розмір.

При цьому, хочу зауважити, що первинною цінністю для моїх клієнтів є якість послуги, що надається та мої гарантії, вигідна ціна для них - аспект вторинний.  Цим пояснюється те, що незважаючи на наявність або відсутність знижок, сьогодні незмінними лідерами продажів залишаються Hermes, Dior, Miu Miu, Prada, Loro Piana, Cartier.

     Чи є люди, які не люблять шопінг?

Звичайно. І з кожним днем таких людей стає дедалі більше. Люди, особливо успішні, перенасичені інформацією, зайняті діловими зустрічами, різноманітними бізнес-процесами. Тож особистий час для них безмежно цінний, і вони точно не витрачатимуть його на безцільний похід по магазинах.

Є ще одна категорія людей, які не люблять шопінг: ті, що часто купували вироби luxe-сегменту. І вже сам факт придбання красивої, дорогої речі не несе їм того яскравого емоційного відгуку, - це їхній звичний світ, звичний факт угоди. Тому процес шопінгу їх більше стомлює, аніж тішить. Вони вважають за краще витрачати свій час інакше, а поповнення гардероба довіряють персональному шоперу, який професійно виконує свою роботу.

Саме час - найцінніший і єдиний серед інших ресурсів, який не можна поповнити. І дуже часто клієнти мені кажуть, що вони купують не тільки шикарні красиві вироби, красивий одяг, але завдяки моїм послугам купують свій час. Вони не витрачають його на пошуки моделі, на поїздки в інші країни, на підбір розміру, підбір образу. Їм достатньо надіслати мені цікаву для них модель, озвучити необхідний розмір, оплатити послугу - і я повністю закриваю це питання. Клієнт ні про що більше не думає, він просто отримує бажане: в ідеальні терміни, в ідеальній якості, за найкращою ціною.  У цьому моя ключова цінність як фахівця.

Данієла Фрунза, фото 3

     Ваша репутація бездоганна. Наскільки складно утримувати такий високий рівень довіри? Адже є інші чинники впливу: представники брендів і бутиків, служби доставки, обмеження деяких країн...

Репутацію я вибудовувала впродовж багатьох років, і вона дуже важлива в моїй сфері діяльності, оскільки мій принцип роботи - робота в довгу.  Клієнт довіряє мені не тільки свої фінанси, а й свої бажання, свій образ, свій стиль, свої особисті знакові події. Навіть з огляду на те, що в кожної людини свій настрій, свій характер, свої життєві ситуації, якщо виникають негативні моменти, я завжди намагаюся закривати угоду на позитивній ноті, завжди забезпечую максимальне роз'яснення ситуації. Були випадки, коли я писала офіційні листи до головних офісів світових брендів, отримувала офіційну відповідь, і ситуація вирішувалася найсприятливішим чином для клієнта. Тому, сміливо можу заявити, що мої клієнти отримують не тільки якість і комфорт в обслуговуванні, а й захищені як покупці.

Сьогодні, приходячи в магазин брендових виробів, клієнти кажуть: "Ми купили виріб у Данієли". І це є гарантією перевіреного сервісу, гарантією оригінальності та автентичності куплених виробів. Я відповідаю абсолютно за все, що продаю, особисто контролюю весь процес. За весь час роботи у мене не було жодного повернення через підозру на неоригінальність виробу. Для мене принципово важливо, щоб клієнт повертався до мене знову і знову. І я щаслива, що практично всі мої клієнти - постійні.

Саме завдяки репутації мені довіряють серйозні та знакові покупки. Однією з угод, яка для мене дуже показова, -  замовлення на купівлю браслета Cartier, вартістю 70 000 євро,  із забезпеченням доставки по Європі. Це дуже приємний ступінь довіри, який зобов'язує ще більше прагнути до досконалості та тримати високий рівень якості послуг.

     Клієнти з яких країн найчастіше користуються Вашими послугами?

Здебільшого мої клієнти - це українці, які живуть в Україні, або ті, хто переїхав до Європи, в Дубаї, в Америку. Дуже багато клієнтів з Ізраїлю, оскільки саме в Ізраїлі ціни на luxe бренди доволі високі і багатьох позицій немає в наявності. До лютого 2022 року 40% моїх клієнтів становили жителі Росії, але після повномасштабного вторгнення цю співпрацю було припинено, з 24 лютого 2022 року ми не прийняли жодного замовлення з цього регіону. Я твердо впевнена, що є особиста позиція, яка набагато важливіша за гроші. І в цьому я непохитна.

За моїми спостереженнями, сьогодні послугами персонального шопера користуються 80% жінок і всього 20% чоловіків. Як не дивно, саме чоловіки люблять усе бачити "наживо", торкатись, перевірити на якість, приміряти. Це довгий процес. Жінкам вибір одягу і покупки даються набагато легше, вони більш емоційні. Тому дуже часте явище - спонтанні покупки. До того ж, у жінок є базове розуміння свого стилю і свого смаку, у них досить добре розвинене творче мислення. Побачивши гарний виріб, клієнтка вже уявила, як він пасуватиме саме їй, захотіла його отримати й одразу визначилася з покупкою. Скажу більше, дуже часто жінки готові купувати речі не свого розміру, тільки тому, що образ їм неймовірно сподобався. Саме тому вони замовляють набагато частіше за чоловіків. Але не зважаючи на це, у нас представлені чоловічі колекції одягу, чоловічі аксесуари, працює чоловіча сторінка в соціальних мережах.

     Ваше професійне життя у пошуках найкращих пропозицій, моніторингу сотень каналів, оглядів fashion-блогерів, профільних журналів, реальних відгуків користувачів, безкінечних подорожах, показах, візитах до бутіків, на виставки, в особистому спілкуванні з профі індустрії моди потребує колосальних ресурсів. Як Ви відновлюєтесь?

Так, це дуже динамічна сфера діяльності, постійна активність, залученість до діалогів, обробка інформації, безперервні завдання і дедлайни, що не припиняються... Роботи завжди дуже багато, але я навчилася слухати себе, і для того, щоб унеможливити вигоряння, регулярно організовую собі якісні вихідні. Мінімум один день на тиждень має бути призначений особисто собі - це правило. Не завжди так було, був період, коли я працювала зовсім без вихідних. І зрозуміла, що ні до чого хорошого це не призводить. Якісний вихідний для мене - це мінімізувати час перегляду в телефоні, збільшити фізичне навантаження, прогулянки, час із близькими людьми, йога та інші практики роботи з тілом, подорожі, читання книжок. Хоча є в моїй роботі події, які, не зважаючи на їхню високу енерговитратність, наповнюють мене неймовірними емоціями. Це тижні моди в Мілані, покази та закриті презентації в рамках тижня моди, Dolce& Gabbana, N21, SARAWONG, Peserico, Diesel, презентації Saint Laurent, Gucci, Prada... Тут я отримую неймовірне натхнення, і не зважаючи на те, що це робочий процес, моя душа відпочиває.

Данієла Фрунза, фото 4

     Що для Вас є конкуренція? Наскільки сильно у світі модної індустрії вона проявляється?

Я не можу відповісти щодо індустрії загалом. Що стосується особисто мене, напевно, в моєму світі такого поняття не існує. Я ніколи не стежу за конкурентами, я йду своїм шляхом. Я тонко відчуваю своїх клієнтів, їхній настрій, їхній смак, для мене важливо бути налаштованою зовсім на іншу хвилю - на хвилю творення, хвилю краси і трендів, на хвилю нових можливостей. Тому мене не цікавить, що відбувається навколо, якщо, звісно, це не стосується інтересів моїх клієнтів.

     Які Ваші рекомендації щодо стильного вигляду?

По-перше, вивчіть себе. Знайте, хто ви є, який ви хочете мати вигляд, продумайте, де вам необхідно бути присутнім і який образ у тій атмосфері доречний. Відчуйте бажаний образ, і виходячи з цього, будуйте свій власний гардероб. Людям, які не знають, не відчувають себе, іноді не може допомогти навіть фахівець, тому що дуже складно професійно скласти гардероб, якщо людина сама не знає, чого вона хоче. Такому клієнту все запропоноване буде "не те", а що "саме те" людина висловити не може.  Знаючи себе, ви інтуїтивно, на глибинному рівні розумітимете, відчуватимете - "моє - не моє", "хочу - не хочу", "треба купувати - не треба".  По-друге,

обирайте тільки якісні тканини. Кожен виріб торкається вашого тіла, а ваше тіло варте дотику тільки якісних матеріалів. До того ж, загальновідомий факт - якісні речі служать набагато довше. Завжди обирайте якість, а не кількість.

Велику увагу приділяйте сумкам, взуттю та аксесуарам, обирайте не трендові позиції, а базові, щоб це поєднувалося між собою та з рештою гардеробу. Що стосується колірних рішень - вибрати спокійні кольори або яскраві образи, - залежить тільки від того, що ви хочете донести в цей світ, і чи відповідає цей образ обставинам, події, меті.

При цьому, жінкам завжди важливо пам'ятати, красива жінка – це, насамперед, щаслива жінка, жіночна, доглянута, здорова.  Важливе внутрішнє наповнення, енергія, упевненість, вміння відчувати себе і бути собою. Навіть найдорожчі та найстильніші вироби не врятують образ, якщо жінка нещаслива. Тому спершу наповнюємо тіло і душу, а потім стилізуємо його вигляд.  Щоранку ставте собі запитання: "Який я хочу сьогодні мати вигляд, який я хочу сьогодні мати настрій?". Прислухайтеся до себе, одягніть те, що бажає ваша душа, - і впевнено йдіть підкорювати цей світ!

Данієла Фрунза, фото 5

     З якими українськими брендами ви співпрацюєте? 

Насправді, я прихильниця багатьох українських брендів. У моєму гардеробі величезна кількість виробів українських дизайнерів, я продовжую співпрацювати з ними і в діловому ключі. Досить часто я виходжу у світ в одязі наших дизайнерів, рекламую українські бренди на світських заходах, на світових показах Fashion Week. Українська мода має сильне коріння, саме українські дизайнери втілюють унікальні дизайнерські рішення, які поєднують традиційні елементи з сучасними трендами. І цьому немає аналогів. Не так давно, об'єднавшись з українськими дизайнерами, ми проводили благодійні вечори в Мілані, на яких були представлені колекції українських дизайнерів.  Всі виручені кошти були відправлені на допомогу благодійному фонду БО "Благодійний Фонд Діти Героїв", ці події і сьогодні зігрівають наші серця.

     Як скоро чекати на презентацію Вашого нового проєкту з дійсно вражаючими масштабом і місією?

Так. На даний момент в розробці абсолютно новий проєкт, який дасть мені можливість розширити співпрацю з українськими дизайнерами на партнерських умовах.

Проєкт, втілення якого я дуже чекаю і вже веду активну роботу з його підготовки. Я планую відкриття шоу-руму українських дизайнерів у Мілані.

Я хочу показати всьому світу, що українські творці гідні бути представлені на світовому ринку. У нас чудова якість, наші дизайнери неймовірно талановиті, працьовиті та креативні. Цей проєкт дуже близький мені, в цьому величезне бажання і любов до України, повага до українського виробника, це проєкт Душі. З огляду на мій великий досвід роботи у сфері fashion і досконале знання цього ринку, концепція бізнес-проєкту вибудована з урахуванням його унікальності, якісного забезпечення всіх обов'язкових процесів, з урахуванням запитів, ризиків і можливостей подальшого успішного масштабування.

Сьогодні я максимально відкрита до продуктивних переговорів і якісного партнерства з фахівцями, готовими підтримати цю ідею. Я запрошую до співпраці інвесторів, українських дизайнерів, стилістів. Це буде проєкт, який стане втіленням мого 11-річного досвіду в стильну локацію Fashion Power, локацію нового формату, що не має аналогів.

     Наскільки великі перспективи вибудовуєте сьогодні?

Крім відкриття бутика, у моїх планах - запровадити Програму з наставництва для байєрів-початківців. Зростаючий темп життя, збільшення обсягу інформації та завдань диктує свої умови і формує суспільству новий запит: максимально ефективно використовувати свій часовий ресурс. Звідси - затребуваність і підвищення попиту на послуги шоперів та fashion-байєрів. Також, я хочу вчити людей самостійно знаходити свій стиль, навчити їх відчувати себе, бачити себе, підкреслювати у своєму образі переваги і приховувати недоліки, вміти створити неперевершений вигляд у будь-якій ситуації. Це вже інша, ще одна навчальна програма, до якої буде включена унікальна інформація, заснована на моєму досвіді.

Взагалі, всі мої проєкти націлені на те, щоб зробити щасливішими якомога більше людей. 

Плани великі, і сьогодні я, як ніколи, відчуваю готовність до їх реалізації.

Данієла Фрунза, фото 6

     Що для Вас означає фраза «щаслива людина»?

Щаслива людина та, яка живе в гармонії з самим собою і з зовнішнім світом, при цьому, вона практично не залежить від зовнішніх матеріальних речей і абсолютно не залежить від чужої думки. Щасливі люди не скаржаться на обставини, а шукають способи їх подолання або як обійти їх. У складних ситуаціях щаслива людина гнучка, але не ламається. Це здорова людина, як фізично, так і ментально, це гарна людина в глобальному розумінні, та, яка вміє смакувати життя, що б не відбувалося навколо, вона вміє радіти дрібницям, живе в теперішньому моменті, не "прокручує" минуле і не "відлітає" у майбутнє. Це реалізована людина, яка вміє любити, дякувати і віддавати.

     Ваш головний життєвий принцип.

Дякувати життю за хороше, дякувати життю за погане. Я точно знаю - вдячність творить дива.. Не прагнути стати кращим за когось. Треба щодня робити маленький крок до кращої версії себе.

     Ваші побажання читачам журналу Cabinet Boss.

Не бійтеся йти назустріч своїм страхам, майте сміливість повернутися до себе обличчям і зазирнути в глибину себе - всі відповіді там.

Усвідомте, чого хочете саме ви, завжди знайте своє "так" і своє "ні", а дізнавшись - ніколи не погоджуйтесь на менше, не погоджуйтесь на "не своє". Майте терпіння, але пам'ятайте, що життя - не чернетка, переписати начисто не дадуть. Тому живіть і смакуйте цей безцінний дар – Життя - вже сьогодні!

Данієла Фрунза, фото 7

https://www.instagram.com/daniela_lb__

https://www.instagram.com/luxury_brands_italy

 

Інформація про журнал

Періодичність - 4 рази на рік
Стартовий тираж - 10 000 примірників.
Обсяг - 132 сторінки
Формат - US Letter 215x280
Географія - Київ, Україна
Мова - українська
Журнал Cabinet Boss - це 132 сторінки ексклюзивної інформації: інтерв'ю з людьми бізнесу, діловий стиль, нові тенденції, найкращі місця для відпочинку та відряджень.

Свідоцтво про реєстрацію
КВ №21913-11813Р
Засновник
ТОВ "Медіа Холдинг Україна"